Category Archives: FAMPAHEREZANA

NANCY – STRASBOURG SY NY MANODIDINA MANASA ANTSIKA REHETRA IZAHAY

HISY FTORIANA NY FILAZANTSARA LEHIBE , VAVAKA HOAN’NY MARARY, VAVAKA FANAFAHANA HOAN’IZAY VOAFATOTRY NY ASAN’NY DEVOLY

NY Asabotsy 21 Octobra amin’ny  3 Ora,  

Espace Prévert, 5 rue de Vivarais

54500 Vandoeuvres Lès NANCY

Tongava dia ento ny havana , namana sy tapaka handray ny famonjena , fanasitranana, fanafahana avy amin’i JESOSY KRISTY .

LA FIN DU MONDE EST POUR BIENTOT

 » Une nation s’élèvera contre une nation, et un royaume contre un royaume; il y aura des tremblements de terre en divers lieux, il y aura des famines. Ce ne sera que le commencement des douleurs. »

UNE TERRIBLE CRAINTE VA ENVAHIR LES HOMMES

Le terrible séisme qui a frappé le Japon le 11 mars dernier va encore arriver, encore et encore, ici et là, jusqu’à ce qu’une terrible crainte envahisse le coeur de tout homme qui a rejeté Jésus-Christ. On pourrait penser que les catastrophes dont Jésus a parlé dans Matthieu 24 et Marc 13 se sont déjà passées, mais elles vont ressurgir encore, avec plus de puissance que jamais, et ceci a été annoncé par Jésus (ces prophéties s’appliquent à la fin de la tribulation que nous ne connaîtrons pas, nous, enfants de Dieu) . Des nations vont se lever contre des nations et des groupements de nations s’élèveront contre des groupements de nations. Il y aura de plus en plus de terribles famines et de catastrophes naturelles. Il y aura de plus en plus de gourous, de sorciers, de séducteurs et de sectes diaboliques qui entraineront beaucoup de gens. Ceux qui mettent leur foi en Jésus-Christ seront de plus en plus haïs alors que le temps approche.

Une détresse va venir sur le monde comme le monde n’a jamais connue. Jésus nous a mis en garde contre l’esprit de séduction qui viendra sur le monde. Jésus nous a demandé de ne pas être troublés, de rejeter la confusion, le trouble et l’inquiétude. Jésus nous a demandé de persévérer.

Je le répète, des signes vont apparaître dans le monde entier, des catastrophes de + en + rapprochées, et de + en + fortes, et l’on dira ici et là : « nous n’avions jamais connu cela », « notre pays n’avait jamais vu cela auparavant », et encore « nous ne attendions pas un seul instant à ce qui vient d’arriver, nous n’y étions pas préparés, nous n’étions pas prêts », « personne ne peut rien faire pour nous, personne ne pourra réparer ce qui vient d’arriver. »

Une crainte terrible va s’abattre sur le monde, mais alors que cette crainte va s’abattre sur le monde, alors que des hommes et des femmes, partout dans le monde, se réveilleront en sueur et crieront en pleine nuit l’âme angoissée par des cauchemars, alors que les hôpitaux accueilleront de plus en plus de gens frappés par la folie, la Gloire du Seigneur se manifestera pour ses élus en tout lieu. Des ambiances cauchemardesques et des oppressions apocalyptiques viendront sur des villes entières comme une tempête rapide, et laissera derrière elles des milliers de gens en proie au tourment. Beaucoup de gens se tourneront vers des sectes, vers des religions orientales et mystiques, mais une foule se ruera vers les vraies églises et vers le Seigneur, cherchant avec désespoir un secours.

SILOÉ, UN EXEMPLE POUR NOUS AUJOURD’HUI

4 Ou bien, ces dix-huit personnes sur qui est tombée la tour de Siloé et qu’elle a tuées, croyez-vous qu’elles fussent plus coupables que tous les autres habitants de Jérusalem ? 5 Non, je vous le dis. Mais si vous ne vous repentez, vous périrez tous également.

NOUS DEVONS ANNONCER L’ÉVANGILE. Nous devons dire aux hommes ce qui est sur le point d’arriver et ce qui arrive.Nous devons sauver le monde, car c’est la volonté de Dieu. Cette tour de Siloé a tué des hommes, alors qu’au réservoir de Siloé, un aveugle a été guéri (Jean 9:11). Siloé veut dire envoyé. Les catastrophes ont été envoyées, ou plus précisément prophétisées, mais au coeur de ces catastrophes il y aura le miracle pour celui qui se confie en Dieu, il sera sauvé des eaux, il sera sauvé de l’enfer. La tour de Siloé symbolise la tour de Babel, la tour des hommes et des femmes qui érigent leur propre pouvoir, entrainés par l’orgueil et la haine de la vérité qui est Christ. Alors que le réservoir de Siloé symbolise Jésus-Christ, on vient y puiser pour avoir la vie. Les hommes impies s’érigent des tours, les hommes pieux puisent au réservoir. Jésus n’a t-il pas dit :

38 Celui qui croit en moi, des fleuves d’eau vive couleront de son sein, comme dit l’Ecriture.
3 Vous puiserez de l’eau avec joie Aux sources du salut,

Nous les croyants ne connaîtront pas la tribulation, nous serons enlevés avant que la terre soit frappée, et il y aura une rétribution du méchant. Une grande proportion de ceux qui se donneront à Christ pendant la tribulation le feront au prix de leur vie. Mais avant la tribulation interviendra toute sorte de terribles catastrophes. Les télévisions du monde entier nous montreront une catastrophe à l’Est et au même instant une catastrophe de même ampleur touchera l’Ouest.

13 Mais celui qui persévérera jusqu’à la fin sera sauvé. 14 Cette bonne nouvelle du royaume sera prêchée dans le monde entier, pour servir de témoignage à toutes les nations. Alors viendra la fin.
44 C’est pourquoi, vous aussi, tenez-vous prêts, car le Fils de l’homme viendra à l’heure où vous n’y penserez pas.

Beaucoup de croyants se délectent des plaisirs de la vie, en oubliant les instructions de Jésus. Veillons. Ne nous laissons pas voler notre héritage et nos récompenses futures. Dieu nous établit tous pour donner la nourriture aux gens de notre maison, aux gens de notre famille, aux gens de notre société, aux gens de notre quartier. Sachons veiller, sachons écouter notre témoignage intérieur car l’alarme peut sonner à tout moment, sachons chercher Dieu, rejeter le péché et tout fardeau diabolique qui voudrait s’emparer de nous, et courons avec persévérance l’épreuve qui nous est proposée.Pensons à ce qui est en haut et non à ce qui est sur la terre, car la terre passera, car le Royaume de Dieu n’est pas le manger et le boire mais la justice, la paix et la joie par le Saint-Esprit.

Dans ces derniers temps, de + en + d’hommes et des femmes vivront une intimité profonde avec Dieu et seront délivrés du chaos, ils ne feront pas de leurs circonstances une fosse qui les éloignera de Dieu mais un moyen de s’approcher encore + de Dieu, alors que de + en + de croyants perdront leur premier amour, se fatigueront, et périront avec les autres.

La vie est plus que la nourriture, et le corps plus que le vêtement. Pour toi qui es enfant de Dieu, Jésus te dit et te répètera encore et encore cette bonne nouvelle :

32 Ne crains point, petit troupeau; car votre Père a trouvé bon de vous donner le royaume.

Mais pour celui qui rejettera Jésus il ne goûtera pas la joie, ni la protection divine, ni le salut,

27 mais une attente terrible du jugement et l’ardeur d’un feu qui dévorera les rebelles.

Jésus sera jusqu’à la fin disponible pour sauver celui qui vient à Lui, et si vous avez confessé et cru de votre coeur que Jésus-Christ est votre Seigneur, votre Sauveur, qu’il est vraiment ressuscité des morts et qu’il est le Fils de Dieu, il nous préparera une place et vous gardera dans ses bras d’amour. Sa miséricorde est grande pour celui qui vient à Lui.

Jérémy Sourdril

MIORENA TSARA

I Koritiana 15. 58   Miorena tsara ,  aza miova,  ary mahefà be mandrakariva amin’ny asan’ny Tompo. 

Ry Havana malala , izao vanin’andro ankehitriny izao dia voalazan’ny Baiboly fa « andro farany », izany hoe ilay Fotoana izay hiverenan’i Jesosy haka ny Fiangonany izay tena tiany ka  novidiany lafo tamin’ny Ràny.  Manoloana izany dia miasa mafy koa ny fahavalo dia .. i satana -devoly sy ny miaramilany rehetra ka manao izay ho afany amin’ny hafetsena  maro isan-karazany mba hahatonga ny fiangonana ho variana ka tsy ho vonona ho amin’izany Fotoana lehibe izany.

Raha jerena ny zavatra misy amin’izao fotoana izao: ohatra ; ny fandrosoana eo amin’ny lafiny  fanatontoloana, teknolojia avo lenta sns … dia natao hanozongozonana ny finoana sy atao  hahavariana ka mandany andro tanteraka ary hampatoriana  ny fiangonana mihintsy. Ary ny mampalahelo dia maro ny mpino  no efa tratran’izany velam-pandrika izany, ka lasa tsy miorina intsony,  manadino ilay famonjena ary indrindra indrindra dia toa manadino ilay Teny Fikasana nolazain’i Jeso Kristy manao hoe :  »  Aza malahelo ny fonareo; minoa an’ Andriamanitra, ary minoa Ahy koa.2 Ao an-tranon’ ny Raiko misy fitoerana maro; raha tsy izany, dia efa nilaza taminareo Aho; fa handeha hamboatra fitoerana ho anareo Aho.3 Ary raha handeha hamboatra fitoerana ho anareo Aho, dia ho avy indray ka handray anareo ho any amiko, ka izay itoerako no hitoeranareo koa « . Jaona 14. 1à 3.

Misy ihany koa ireo izay tsy mety tafa-orina tsara intsony , satria  diso fanantenana, tafitohina noho ireo zava-misy hitany any am-piangonana : satria koa mijery sy mitsikera ny  teotran’ny mpiara-mivavaka, mety ny mpanompon’Andriamanitra mihintsy koa aza, dia lasa mifindrafindra fiangonana  foana ary farany dia tsy miditra am-piangonana intsony .

Farany koa dia ireo izay tratran’ny fampianaran- diso sy ny mpaminany sandoka ao @ internet, izay efa miparitaka eto amin’izao tontolo izao ka  mampianatra zavatra maro izay tsy mifanaraka  amin’izay voalaza ao amin’ny baiboly,  mahay madahan-teny, miseho amin’ny endrika toa marina ary toa manao fahagagana mihintsy aza, ka maro ny  babony ka voapetaky ny vy mahamay ny fieritreretany ka tsy miorina amin’ilay famonjena noraisiny intsony fa lasa nivily nanaraka làlana hafa toa mahitsy nefa dia lalana mivarina any amin’ny fahafatesana mihintsy .  « Misy lalana ataon’ ny olona ho mahitsy, Kanjo lalana mivarina any amin’ ny fahafatesana no iafarany « . Ohabolana  14. 12   Ry Havana  , … miorena tsara ,…. miorena tsara.

Ireo zavatra voatanisa eo ambony ireo dia santionany ihany fa mbola maro ny zavatra izay ataon’ny fahavalo  mahatonga ny zanak’Andriamanitra maro TSY HIORINA tsara intsony. Izao anefa na dia eo aza ny sakatsakana, fomba samihafa, hafetsana amin’ny endrika miafina na mivantana isan-karazany ataon’ny fahavalo dia  izao no tena fahamarinana : Ny TOMPON’ANDRAIKITRA ZATO ISAN-JATO amin’ny fiorenanao tsara dia  ianao ihany . Ny tena izy dia tsy tokony hiankina amin-javatra na olona ny fiorenanao fa amin’i JESOSY KRISTY irery ihany , tsy misy fialan-tsiny na (excuses) azonao entina na  alahatra eo antrehan’Andriamanitra rehefa ho avy ilay fotoana izay hisehoantsika miharihary eo anatrehany . Ka dieny mbola misy ny fotoana dia aoreno tsara izay efa rava na simba, manaova ezaka hiverenana ao amin’ny tena Fahamarinana; dia ny Tenin’Andriamanitra tokana ihany ny BAIBOLY sady tsy azo analana na ampiana ihany koa .

Mivavaha ka mangataha ny fitariahn’ny FANAHY MASINA raha toa ka tsy hitanao intsony izay fiangonana tokony hiorenanao, fa ny  tena izy dia ;  raha ratsam-batan’i kristy (membre du corps de Christ)  ianao dia tsy maintsy miditra ao amin’ny tenan’i KRISTY ary ny baiboly no milaza fa  ny Fiangonana  dia tsy hafa fa;  Tenan’ i KRISTY JESOSY  Izay Lohany.  Ary Izy  (JESOSY ) no Lohan’ ny tena, dia ny fiangonana; Izy no voalohany, dia ny Lahimatoa tamin’ ny maty, mba ho Lohany amin’ ny zavatra rehetra Izy. Kolosiana 1. 18

Farany ; Miorena tsara , fa efa fohy dia fohy ny fotoana koa aza mangatak’andro intsony ry Havana malala raiso an-tànana ny ho avinao, hitahy anao anié ny Tompon’ny Voninahitra, Amena .

P.Razafimanjato

EGLISE AGAPE LA COURNEUVE – AUBERVILLIERS

Manao fivoriam-bavaka isika  : Hiderana, handratana an’Andriamanitra, handraisana ny teniny sarobidy  izay velona sy mahery : Manafaka sy manasitrana  ary mampahery. Isaky ny :

ASABOTSY @ 3 ora  

POITIERS 86000

Toerana :  2,  rue Bessie Coleman

Tel : 06 17 49 16 17

 

 

ALAHADY @ 10 h 30

 La Courneuve 93120

Toerana : 52 rue Jollois

Métro 7 Fort d’Aubervilliers + Bus  173   arrêt  Hemet

RER B  LA Courneuve Aubervilliers

Tel : 06 30 04 25 01  –  01 41 60 01 63

Misokatra ho antsika rehetra  ny fiangonana Agape. Tsy mavakavaka, mizara fitiavana dia ny Fitiavan’Andriamanitra ilay tsara sy ambony indrindra. Amen

Miandry anao ny Tompo Jesosy.

 PLAN